Imprezowa kolekcja od IKEA i Teenage Engineering

890
Lifestyle Technologia Galeria
Kolekcja FREKVENS od IKEA x Teenage Engineering

Jeżeli IKEA kojarzyła Ci się do tej pory głównie z ładnymi, prostymi meblami, tłokiem na parkingu, wielkimi niebieskimi torbami i hot-dogami za złotówkę, po tym artykule zmienisz zdanie. Szwedzki potentat wypuścił limitowaną, imprezową kolekcję FREKVENS we współpracy z nie byle kim, bo Teenage Engineering. Sprawdźcie sami!

IKEA – prostota i hot-dogi

Założona przed siedemdziesięcioma-siedmioma laty IKEA to sieć wielkopowierzchniowych sklepów meblowych i dekoracyjnych, znana na całym świecie, a założona przez szwedzkiego biznesmena Ingvara Kamprada. Zaczęło się od sprzedaży wysyłkowej, a potem… to już jakoś poszło. Niemal 500 sklepów w 52 krajach świata i miano światowego lidera w branży meblowej. Prostota rozwiązań i hot-dog z ogórkami podbiły świat. Nie ma co.

Hod dogi z IKEA

IKEA

IKEA – kolekcja FREKVENS. Świetny wygląd i wspaniałe brzmienie?

Inżynierowie IKEA idą z duchem czasu, obserwują światowe trendy i zgodnie z domeną założyciela „create a better everyday life for the many people”, szukają rozwiązań na wielu polach. Tym razem pochylili się nad dziedzinami, które nas szczególne interesują – muzyka i zabawa.

Nie możemy się doczekać, by przedstawić światu FREKVENS. Jest zabawna i można ją łatwo rozbudowywać, aby dopasować ją do swoich potrzeb. Nie tylko świetnie wygląda, ale ma też wspaniałe brzmienie – jest więc idealnym powodem do tego, by zorganizować imprezę.

Tak zapowiadał kolekcję FREKVENS pan Michael Nikolic – Creative Design Leader IKEA.

W świadomości ludzi, brand słynący z niebieskich sklepów z żółtym napisem, to jednak ciągle TYLKO meble, tłok na parkingu i nieśmiertelne hasło „Kochanie, wejdziemy tylko po świeczki„.

Imprezowa kolekcja w sklepie meblowym?

Jak zatem zrobić imprezową kolekcję, by być wiarygodnym, sprzedając ją, bądź co bądź, w sklepie meblowym? Otóż zaprosić do współpracy ekspertów od dźwięku. I tu cały na biało wjeżdża Jesper Kouthoofd, założyciel i główny projektant Teenage Engineering.

Wielu nie trzeba ich przedstawiać. Pochodzący ze Sztokholmu kreatywny kolektyw inżynierów i programistów, których łączy miłość do tworzenia muzyki i elektroniki użytkowej. Ich produkty zostały dobrze przyjęte na świecie, zdobywając też nagrody ze względu na wartość estetyczną i funkcjonalność. Flagowym produktem kolektywu jest OP-1 – syntezator, sampler i sekwencer w jednym. Dobrze znany z niekonwencjonalnej konstrukcji, wyświetlacza AMOLED i głębokości silników syntezy. Muzycy używający produktów TE to chociażby Depeche Mode, Bon Iver, Swedish House Mafia czy Jean Michelle Jarre.

Frekvens-Tripod

Frekvens-Tripod od IKEA

Frekvens-Speaker

Frekvens-Speaker od IKEA

IKEA x Teenage Engineering – zaskakująca kolaboracja

Jak powiedzieli, tak zrobili i z tej kooperacji powstała nowa, zaskakująca, limitowana edycja wyposażenia wnętrz, oświetlenia, gadżetów, także tych muzycznych, która, jak twierdzi IKEA, „sprawdzi się doskonale na każdej domówce”.

Znajdziemy tutaj szeroki wybór różnorodnych gadżetów. Zaczynając od stołu, podnóżka, stolika czy filiżanek, przez zestaw reflektorków, świecącą podstawę pod głośnik, na bębnie Cajón i głośniku z subwooferem kończąc. Jeśli w trakcie domówki trzeba będzie wyskoczyć do pobliskiego sklepu, nie ma problemu – pojemna torba i płaszcz przeciwdeszczowy w metalizowanym kolorze także znalazły się w kolekcji.

Frekvens-Raincoat

Frekvens-Raincoat od IKEA

Kolekcja FREKVENS od IKEA – marketing a rzeczywistość

Jest wyjątkowo prosta, zabawna, żartobliwa. Z kolekcją FREKVENS staniesz się domowym technikiem. Skonfigurujesz własny system dźwięku i oświetlenia. A potem wystarczy już tylko zorganizować imprezę. Choćby dzisiaj. Ludziom się to spodoba.

Jesper Kouthoofd

Ciekawa kooperacja, świeży nowoczesny design, dobre zaplecze inżynieryjne po stronie dźwiękowej – nas to przekonuje! Ciekawe tylko… jak to wszystko gra bez całej marketingowej otoczki?

Sprawdźcie całą kolekcję FREKVENS.