Jak zarobić na muzyce?

Wydarzenie

Już 22 października o godz. 18.00 kolejne spotkanie twórców i przedsiębiorców sektora kreatywnego w Warszawie z cyklu Creative Mikser, w całości poświęcone muzyce. Tematem przewodnim będzie generowanie zysków.

XXI wiek to czas wielkich zmian na rynku muzycznym i czas nowych wyzwań dla twórców muzyki. Muzyka, bez względu na jej charakter i wartość komercyjną, funkcjonuje dziś w otoczeniu komercyjnym, co oznacza, że musi znaleźć swoje metody trafiania do odbiorców oraz generowania zysku z poszanowaniem praw autorskich. Niezależnie od rodzaju twórczości, wszyscy artyści muszą komunikować się z potencjalnymi odbiorcami i dostarczać legalnie produkt, jakim jest muzyka, jednocześnie wychodząc na wprost oczekiwaniom dynamicznie zmieniającego się rynku i jego nieuchronnej digitalizacji.
Wydarzenie Creative Mikser organizowane jest po raz 12-ty przez Miasto Stołeczne Warszawa i British Council, tym razem we współpracy z Warsaw Music Week i Domem Towarowym Bracia Jabłkowscy. Spotkanie odbędzie się 22 października o godzinie 18:00 w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy przy ul. Brackiej 25 w Warszawie.
W wydarzeniu udział wezmą:
Jarosław Jóźwiak – Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy
Ewa Ayton – Dyrektorka Departamentu Kultury i Sztuki, British Council Polska
Marek Włodarczyk – przedstawiciel firmy Independent Digital
Łukasz Stasiak – przedstawiciel labela Alkopoligamia
Monika Klonowska – agencja Good Music Productions, organizator Warsaw Music Week
Gość specjalny:
Mark Allen – dyrektor Kreatywny ThinkSync Music z Londynu
Podczas spotkania zapewnione będzie tłumaczenie na język polski.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymaga wcześniejszej rejestracji. Zgłoszenia należy przesyłać na adres: [email protected]
50 pierwszych osób, które dotrą na Creative Mikser, a wcześniej potwierdzą swoje uczestnictwo mailowo, otrzyma od organizatorów bezpłatne zaproszenie do klubu LAB the live act bar znajdującego się w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich na wydarzenie otwierające festiwal Warsaw Music Week – showcase wytwórni Nextpop. Wystąpią: Baasch oraz Endy Yden.

PROGRAM SPOTKAŃ I PANELI

22.10.2015 (czwartek) | 18:00 – 21:00
Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, ul. Bracka 25
Creative Mikser #12
Cykliczne spotkania networkingowe sektora kreatywnego, organizowane wspólnie
przez British Council i Miasto Stołeczne Warszawa.
Temat:
6 zer, czyli jak zarobić na muzyce – o nowoczesnych metodach generowania zysku,
odbiorcach i prawach autorskich
Goście:
Jarosław Jóźwiak- Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy
Ewa Ayton – Dyrektorka Departamentu Kultury i Sztuki, British Council Polska
Monika Klonowska – agencja Good Music Productions, organizator Warsaw Music Week
Mark Allen – dyrektor kreatywny i kierownik produkcji w agencji ThinkSync Music
w Londynie
Marek Włodarczyk – przedstawiciel firmy Independent Digital
Łukasz Stasiak – przedstawiciel labela Alkopoligamia
23.10.2015 (piątek) | 16:00 – 18:00
Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4
Skuteczne budowanie wizerunku artysty w sieci – panel dyskusyjny
15:30 – 16:00 Rejestracja
16:00 – 16:30 Lucas Knoflach (Sound Diplomacy) – prezentacja
Jak zdobyć publiczność w Social Media? Analiza, Połączenie & Zaangażowanie
16:30 – 16:45 Q&A z Lucasem Knoflach
16:45 – 17:00 Przerwa
17:00 – 18:00 Panel dyskusyjny z udziałem:
Karol Strzemieczny (członek zespołu Paula & Karol)
Bartosz Mindewicz (PR Manager w labelu Alkopoligamia)
Adrian Chorębała (manager zespołu Rysy, The Dumplings; manager Rondo Sztuki)
Gość specjalny:
Lucas Knoflach – Dyrektor Artist & Label Service Germany oraz Project Manager w
Sound Diplomacy w Berlinie. Swoje wykształcenie odbierał na renomowanych
uczelniach biznesowych i ekonomicznych w Sztokholmie oraz Wiedniu.
Podróz w branży muzycznej rozpoczął w Ink Music w Wiedniu, pracując m.in. przy
pierwszej edycji Waves Vienna
w 2011. Przed rozpoczęciem pracy w Sound Diplomacy, był program managerem w Tech
Open Air Berlin.
24.10.2015 (sobota) | 14:30 – 17:00
Marzyciele i Rzemeślnicy,
Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy ul. Bracka 25, III piętro
Program:
14:00 – 14:30 Rejestracja
14:30 – 15:30 Showcase Festivals – panel dyskusyjny.
Jak najlepiej wykorzystać udział w festiwalu showcase’owym? Wskazówki dla
artystów i managerów.
Paneliści: Fredrik Holmstedt (SE), Michal Bereziak (SK), Magdalena Jensen (PL)
15:30 – 16:15 Think Big, czyli wpływ Tallin Music Week na kształt Bałtyckiej
Sceny Muzycznej – historia sukcesu
W jaki sposób Tallin Music Week dał impuls regionalnym artystom do rozpoczęcia
kariery międzynarodowej.
Paneliści: Helen Sildna (EST), Kadri Sundja (EST)
16:20 – 17:00 GIGMIT: event and booking management platform | Marcus Rüssel –
presentation
How to earn more money with live gigs – for promoters and artists.
Goście:
Fredrik Holmstedt (Luge) – festival management, m.in. Way Out West, Stockholm
Music & Arts, Where The Action Is
Michal Bereziak (Pendant) – organizator Waves Bratislava Music Festival &
Conference
Magdalena Jensen – założycielka Chimes – niezależnej agencji muzycznej; manager
zespołów m.in. Ifi Ude
Helen Sildna – dyrektor Musiccase – organizatora Tallin Music Week
Kadri Sundja – dyrektor komunikacji & PR Musiccase
Marcus Rüssel – dyrektor generalny gigmit.com
25.10.2015 (niedziela) | 18:00
LAB the live act bar, ul. Bracka 25
Deezer Session – Pola Rise
pokaz premierowy
Wstęp na panele i spotkania wolny po wcześniejszej rejestracji:
Więcej szczegółów na www.warsawmusicweek.pl oraz www.facebook.pl/warsawmusicweek.
Źródło: materiały prasowe
Polub muno.pl na Facebooku:

Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →