YouTube Remix, czyli Google próbuje streamingu po raz trzeci

Wydarzenie

Do trzech razy sztuka - chyba z takiego założenia wychodzi Google, szykując swoją trzecią płatną usługę streamingową, konkurencyjną dla Spotify i Apple Music.

Na początku przypominamy, że Google ma już w swoim portfolio dwie płatne usługi, pozwalające na dostęp do sporej bazy utworów muzycznych na żądanie. Pierwsza z nich to Google Play Music, która mimo szumnych zapowiedzi, nie podbiła rynku i do dziś jest w cieniu Spotify, Tidala czy Apple Music. Druga to YouTube Red – oparta na bazie YouTube, pozwalająca cieszyć się muzyką nieprzerywaną reklamami i zapewniająca dostęp do ekskluzywnych treści. Niestety, usługa ta nie jest dostępna w Polsce.

Zobacz też: Znika największy ripper muzyki z YouTube

Najnowszy serwis streamingowy Google roboczo nazywa się YouTube Remix i ma wystartować w marcu 2018 roku. Projekt wsparła wytwórnia Warner, rozmowy z innymi gigantami branżowymi trwają. Czym ma się wyróżniać nowy produkt z Mountain View? Ano ma łączyć elementy Google Play Music i YouTube Red, czyli dostęp do utworów, jak i teledysków. Rewolucji na rynku streamingowym raczej nie należy się spodziewać.
Google chce zawalczyć o pozycję lidera ze Spotify i Apple Music. Żeby to osiągnąć, musi przygotować coś ekstra. Poczekamy do marca, zobaczymy.

Zobacz też: ZAiKS bierze na celownik YouTube, Facebook i SoundCloud

Polub muno.pl na Facebooku: