Beatport przejmuje LabelRadar. Gamechanger?

muno.pl
Kultura Lifestyle News Technologia
BEATPORT RADAR

Beatport ogłosił przejęcie LabelRadar. To firma, która w ostatnich latach zbudowała swoją reputację wśród artystów jako cenna platforma do kontaktu z wytwórniami. Czy to coś zmieni? Sprawdźcie!

Beatport stawia na LabelRadar – „świetny pomysł”

LabelRadar dołączy do ampsuite, Hype i LabelBase jako część działu usług muzycznych Beatport kierowanego przez Alexa Bransona, starszego wiceprezesa ds. usług muzycznych.

LabelRadar usprawnia cały proces przesyłania wersji demonstracyjnych. Firma zbudowała dostępny produkt, który ułatwia wytwórniom i wydawcom recenzowanie nadchodzących dem, jednocześnie zapewniając artystom, że ich demówki usłyszą odpowiedni potencjalni partnerzy, którzy mogą natychmiast skorzystać z okazji do podpisania nowej muzyki.

– powiedział Alex Branson

Beatport współpracował z LabelRadar, aby organizować konkursy remiksów z udziałem Carla Craiga, Tiesto i Giolì & Assia za pośrednictwem funkcji Opportunities, która będzie nadal rozwijana w celu zwiększenia współpracy na wszystkich poziomach branży muzyki tanecznej. LabelRadar umożliwi Beatport wspieranie artystów i wytwórni od początku ich muzycznej podróży, a także połączy usługi muzyczne z całym ekosystemem Beatport.

Biletomat.pl

Kup bilet na dowolny koncert lub imprezę!

Znajdź Bilety

Bezpieczne i proste zakupy

Naszą misją jest zbudowanie oddziału, który może pomóc artystom i wytwórniom zwiększyć zasięg i wartość ich muzyki, łącząc się z wyjątkową społecznością Beatport, a przejęcie LabelRadar staje się ważną częścią naszego pakietu usług.

– powiedział Robb McDaniels, dyrektor generalny Grupy Beatport.

LabelRadar zapewnia wytwórniom płytowym uproszczony dostęp do stałego przepływu niepodpisanych wersji demonstracyjnych z szerokiej gamy gatunków zgłoszonych przez artystów z całego świata. Gdy przedstawiciele wytwórni znajdą swój ulubiony utwór, mogą wyświetlić dane o artyście, rozpocząć czat i po wzajemnym potwierdzeniu – podpisać utwór.

LabelRadar narodził się ze wspólnego marzenia o przemyśle muzycznym, który byłby bardziej dostępny, przejrzysty i wydajny zarówno dla artystów, jak i wytwórni wszelkich rozmiarów. Nasza platforma ułatwia przesyłanie, odkrywanie i podpisywanie niewydanej muzyki, wspierając ekosystem, w którym wysokiej jakości muzykę można szybko zidentyfikować i nie jest już kwestią tego, kogo znasz w branży. Pracując z najlepszym zespołem Beatport przy kilku projektach, szybko rozpoznaliśmy wspólną wizję, nie tylko dotyczącą tego, czym może się stać LabelRadar, ale także przyszłości przemysłu muzycznego jako całości. Współpracując z Beatport, odblokowujemy prawdziwy potencjał naszego ekosystemu, skalując nasze wysiłki w zakresie rozwoju, wykorzystując rozległą sieć powiązań branżowych i dalej zwiększając wartość, jaką możemy zaoferować naszym użytkownikom. Cieszymy się, że możemy rozpocząć kolejny rozdział naszej podróży i nadal dbać o to, aby żadna muzyka nie znalazła się ponownie poza radarem.

– skomentowali współzałożyciele LabelRadar, Ed Brew i Derek Clark

LabelRadar And Why You Should Be Using It!

Sprawdź także: Beatport uruchamia program wspierania wschodzących artystów

Wiemy, gdzie są najlepsze imprezy. Sprawdź!

Biletomat.pl
20 PLN

Jak kupić bilet?

Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.

Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorów

Zakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.

Polub muno.pl na Facebooku:

Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →