Beatport przejmuje LabelRadar. Gamechanger?
![BEATPORT RADAR](https://muno.pl/wp-content/uploads/2022/05/BEATPORT-RADAR-960x500.jpg)
Beatport ogłosił przejęcie LabelRadar. To firma, która w ostatnich latach zbudowała swoją reputację wśród artystów jako cenna platforma do kontaktu z wytwórniami. Czy to coś zmieni? Sprawdźcie!
Beatport stawia na LabelRadar – „świetny pomysł”
LabelRadar dołączy do ampsuite, Hype i LabelBase jako część działu usług muzycznych Beatport kierowanego przez Alexa Bransona, starszego wiceprezesa ds. usług muzycznych.
LabelRadar usprawnia cały proces przesyłania wersji demonstracyjnych. Firma zbudowała dostępny produkt, który ułatwia wytwórniom i wydawcom recenzowanie nadchodzących dem, jednocześnie zapewniając artystom, że ich demówki usłyszą odpowiedni potencjalni partnerzy, którzy mogą natychmiast skorzystać z okazji do podpisania nowej muzyki.
– powiedział Alex Branson
Beatport współpracował z LabelRadar, aby organizować konkursy remiksów z udziałem Carla Craiga, Tiesto i Giolì & Assia za pośrednictwem funkcji Opportunities, która będzie nadal rozwijana w celu zwiększenia współpracy na wszystkich poziomach branży muzyki tanecznej. LabelRadar umożliwi Beatport wspieranie artystów i wytwórni od początku ich muzycznej podróży, a także połączy usługi muzyczne z całym ekosystemem Beatport.
Naszą misją jest zbudowanie oddziału, który może pomóc artystom i wytwórniom zwiększyć zasięg i wartość ich muzyki, łącząc się z wyjątkową społecznością Beatport, a przejęcie LabelRadar staje się ważną częścią naszego pakietu usług.
– powiedział Robb McDaniels, dyrektor generalny Grupy Beatport.
LabelRadar zapewnia wytwórniom płytowym uproszczony dostęp do stałego przepływu niepodpisanych wersji demonstracyjnych z szerokiej gamy gatunków zgłoszonych przez artystów z całego świata. Gdy przedstawiciele wytwórni znajdą swój ulubiony utwór, mogą wyświetlić dane o artyście, rozpocząć czat i po wzajemnym potwierdzeniu – podpisać utwór.
LabelRadar narodził się ze wspólnego marzenia o przemyśle muzycznym, który byłby bardziej dostępny, przejrzysty i wydajny zarówno dla artystów, jak i wytwórni wszelkich rozmiarów. Nasza platforma ułatwia przesyłanie, odkrywanie i podpisywanie niewydanej muzyki, wspierając ekosystem, w którym wysokiej jakości muzykę można szybko zidentyfikować i nie jest już kwestią tego, kogo znasz w branży. Pracując z najlepszym zespołem Beatport przy kilku projektach, szybko rozpoznaliśmy wspólną wizję, nie tylko dotyczącą tego, czym może się stać LabelRadar, ale także przyszłości przemysłu muzycznego jako całości. Współpracując z Beatport, odblokowujemy prawdziwy potencjał naszego ekosystemu, skalując nasze wysiłki w zakresie rozwoju, wykorzystując rozległą sieć powiązań branżowych i dalej zwiększając wartość, jaką możemy zaoferować naszym użytkownikom. Cieszymy się, że możemy rozpocząć kolejny rozdział naszej podróży i nadal dbać o to, aby żadna muzyka nie znalazła się ponownie poza radarem.
– skomentowali współzałożyciele LabelRadar, Ed Brew i Derek Clark
LabelRadar And Why You Should Be Using It!
Sprawdź także: Beatport uruchamia program wspierania wschodzących artystów
Sprawdź także
Peggy Gou ze słabym remiksem hitu Kylie Minogue
![Beatport przejmuje LabelRadar. Gamechanger?](https://muno.pl/wp-content/uploads/2022/05/PEGGY-GOU-KYLIE-850x570.jpg)
Die Antwoord opublikowali oświadczenie w sprawie oskarżenia o molestowanie
![Brak zdjęcia](/images/no-photo.png)
Outlook Festival wprowadza zasadę „zapłać za karnet tyle, ile możesz”
![Beatport przejmuje LabelRadar. Gamechanger?](https://muno.pl/wp-content/uploads/2022/05/Nowy-projekt-850x570.jpg)
MacStudio – marzenie producenta muzycznego
![Brak zdjęcia](/images/no-photo.png)
Sprawdź także
![Beatport przejmuje LabelRadar. Gamechanger?](https://muno.pl/wp-content/uploads/2022/05/PEGGY-GOU-KYLIE-300x200.jpg)
Peggy Gou ze słabym remiksem hitu Kylie Minogue
![Brak zdjęcia](/images/no-photo.png)
Die Antwoord opublikowali oświadczenie w sprawie oskarżenia o molestowanie
![Beatport przejmuje LabelRadar. Gamechanger?](https://muno.pl/wp-content/uploads/2022/05/Nowy-projekt-300x200.jpg)
Outlook Festival wprowadza zasadę „zapłać za karnet tyle, ile możesz”
![Brak zdjęcia](/images/no-photo.png)