Ableton wydaje książkę dla producentów
Technologia
![](https://muno.pl/wp-content/uploads/2015/03/ableton-book-658-1-850x570.jpg)
Przygotowana przez Abletona książka "Making Music - 74 Creative Strategies For Electronic Music Producers" przyda się nie tylko użytkownikom oprogramowania Live.
Firma Ableton, producent oprogramowania Live i kontrolera Push, tym razem postanowiła podszkolić producentów muzycznych z teorii, zamiast udostępniać kolejne narzędzia ułatwiające pracę. We współpracy z Dennisem DeSantisem, producentem pracującym m.in. dla wytwórni Kanzleramt i Third Ear, Ableton przygotował książkę „Making Music – 74 Creative Strategies For Electronic Music Producers„.
![](/static/obrazy/text2015/ableton-book.jpg)
Co ciekawe, książka nie ogranicza się do zagadnień związanych z obsługą produktów Abletona, a zawiera wskazówki, które przydadzą się każdemu, kto produkuje muzykę elektroniczną z wykorzystaniem dowolnego oprogramowania i sprzętu. Treść książki można podejrzeć na stronie https://makingmusic.ableton.com/.
Książkę „Making Music – 74 Creative Strategies For Electronic Music Producers” można zakupić w sklepie Ableton w cenie 25 euro. Wkrótce będzie też dostępna w formie elektronicznej w Amazon Kindle Store i Apple iBooks.