Schron rozkręca swój merch! Klub przedstawił pierwszą kolekcję ubrań

Lifestyle News
schron

Schron zaprezentował swoją pierwszą kolekcję ciuchów. Poznański klub wchodzi w branżę modową z przytupem, a ich lookbook naprawdę robi wrażenie.

Merch, czyli jak wspierać kluby w ciężkich czasach

Dobiegający końca rok 2020 dał się we znaki wszystkim. Nie wiem jednak, czy istnieje branża bardziej pokrzywdzona niż klubowa. Przypomnijmy, od prawie 3 miesięcy w progach nocnych przybytków oficjalnie nie mogą odbywać się żadne imprezy, a co za tym idzie lokale nie mogą uzyskiwać przychodów. Jeśli dodać do tego totalny brak wsparcia ze strony rządzących dla tej gałęzi przemysłu rozrywkowego, otrzymujemy niemalże postapokaliptyczny krajobraz.

Biletomat.pl

Kup bilet na dowolny koncert lub imprezę!

Znajdź Bilety

Bezpieczne i proste zakupy

W tym trudnym czasie ze świetną inicjatywą wychodzi poznański Schron. Nie wiecie jak wesprzeć swój ulubiony klub podczas pandemii? Kupujcie merch! Poznański lokal przygotował dla Was kolekcję, która zrobi wrażenie nawet na największych modowych malkontentach.

schron

W naszej kolekcji odbiliśmy od konwenansów co odzwierciedla sesja zdjęciowa. Postawiliśmy na odważne stylizacje, pełne przekory i dystansu bo taki styl najlepiej nas wyraża. Chcemy zdecydowanie ale tez świadomie realizować nasze pomysły, których ostatnio nie brakuje. Koncept sesji przyszedł nam dość naturalnie, chcieliśmy żeby wszystko zostało w klimacie. Zespół doskonale się odnalazł na planie zdjęciowym, praca z taką ekipą to przyjemność – mówi Aleksandra Sudolska, współwłaścicielka Schronu, czuwająca nad kolekcją

Schron – uczyńmy konsumpcję jak najbardziej etyczną

XXI wiek niesie ze sobą wiele wyzwań, także dla producentów tekstyliów. Schron to lokal, który od dawna zaznacza swoją obecność na klubowej mapie polski nie tylko wysokiej klasy bookingami, ale również aktywizmem społecznym. W jego murach głośno mówi się na temat dyskryminacji i praw kobiet oraz mniejszości seksualnych, walczy się ze wszelkimi przejawami przemocy i dba o zasady równości i wzajemnego szacunku podczas zabawy. I tym razem włodarze klubu świecą przykładem.

Najnowsza, a zarazem pierwsza w historii, kolekcja modowa lokalu, została stworzona przy współpracy z polskimi markami, z zachowaniem jak największej troski o środowisko. Choć w pełni etyczna konsumpcja jest mitem, który należy włożyć między bajki, tak zachowanie standardów sustainable fashion, obok estetycznego i jakościowego efektu, było jednym z celów przyświecających klubowi podczas tworzenia własnego modowego brandu.

schron

Jakub Maćkowski – booker klubu, oraz osoba zaangażowana w projekt kolekcji tak przedstawia swoje najnowsze dziecko:

Działalność klubu Schron zawsze opiera się na zasadach eco friendly. Dlatego nie mogło być inaczej niż teraz. Do współpracy zaprosiliśmy marki uznane już w świecie mody, mogące pochwalić się najwyższą jakością wykonania, szycia w Polsce, także ręcznie. Wszystkie produkty Synthetic w tym nasza bluza ma certyfikat jakości OEKO-TEX®. Doom3k to ręcznie farbowane, mocno wbite w kulturę rave Tie Dye. A nasze haftowane koszulki od Oddity to bawełna organiczna z Łodzi. Furora Subterra, jako marka poznańsko-berlińska dodaje surowego charakteru do naszej kolekcji. Zależy nam abyśmy w tym szalonym czasie kupowali świadomie, wspierając lokalne firmy, które jakość stawiają na pierwszym miejscu. Dzięki temu rzeczy będziemy mieli na lata, a tym samym konsumować będziemy mniej.

Kupując ciuchy Schronu, które dostępne są pod tym adresem, wspieracie nie tylko klub, który potrzebuje Waszego wsparcia jak nigdy wcześniej, ale również rodzimych projektantów z takich marek jak: Synthetic, oddity.pl, DOOM 3K. Aż miło patrzy się na projekty, które w tak kompleksowy sposób spełniają współczesne standardy i stają naprzeciw wyzwaniom jakie niesie ze sobą współczesna rzeczywistość biznesowa. Czapki z głów!

Kolekcja w akcji

Jeśli chcecie wiedzieć, jak wypada schronowa kolekcja w akcji, polecam zapoznać się z setami rezydentów klubu, którzy wystąpili niedawno w warszawskim The Blue Oyster. Na rozgrzewkę – Boarding Pass w bluzie z logiem oraz jego selekcja!

The Blue Oyster: Boarding Pass

Credits

Photo: Anna Soporowska
Stylist: Monika Biała
Concept: Marcin Moj
Models: Karolina Kukuła, Wiktoria Chocianowska, Greta Woronowicz, Jakub Harnaś, Nikodem Hromada
Wszechogarniacz: Aleksandra Sudolska
Polub muno.pl na Facebooku:

Kup Bilet Otwarty na dowolny koncert lub imprezę

Biletomat.pl
50 PLN

Jak kupić bilet?

Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.

Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorów

Zakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.

Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →