Beatport się zmienia. Więcej korzyści i pieniędzy dla producentów?
Beatport poinformował, że przejmuje ampsuite i uruchamia pakiet profesjonalnych produktów dla dostawców, artystów i wytwórni.
Beatport przechodzi metamorfozę
Beatport ogłosił przejęcie ampsuite, aby uruchomić pakiet profesjonalnych produktów, które pomogą twórcom wykorzystać unikalne elementy jego ekosystemu do zwiększenia przychodów i wzrostu oglądalności. Ampsuite dostarcza niezależnym wytwórniom – głównie z gatunku elektroniki – narzędzia programowe typu „zrób to sam”, w tym zarządzanie aktywami, księgowość i promocję.
W ciągu ostatnich kilku lat Beatport, we współpracy ze swoimi partnerami-dostawcami, wprowadził narzędzia i usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb swojej ogromnej społeczności niezależnych wytwórni. Beatport Hype, który zapewnia wschodzącym wytwórniom elektronicznym dostęp do dedykowanej przestrzeni promocyjnej, został uruchomiony w 2019 roku i w ciągu ostatnich trzech lat wykazał się szybkim przyjęciem.
Beatport będzie mieć nowe narzędzia
Niedawno Beatport uruchomił LabelBase – nowy zasób informacji i centrum wsparcia dla użytkowników wytwórni. Technologia ampsuite zostanie wykorzystana do zasilania pakietu profesjonalnych narzędzi i usług Beatport, podczas gdy istniejący zespół zarządzający ampsuite będzie kontynuował świadczenie szerszych usług dystrybucyjnych dla innych detalistów cyfrowych. Całość działań ma być zarządzana przez dział usług muzycznych Beatport, którym kieruje weteran branży, Alex Branson.
Podziwiamy produkty SaaS, które stworzyła firma ampsuite i wierzymy, że cała nasza społeczność artystów, wytwórni i dystrybutorów może skorzystać z bardziej płynnej integracji z ekosystemem Beatport. Mamy bardzo wyjątkowe relacje z naszymi partnerami merytorycznymi i DJ-ami wszystkich typów na całym świecie, a ten rozszerzający się zestaw narzędzi i usług tylko pomoże przyspieszyć rozwój całej naszej społeczności w ciągu najbliższych kilku lat
– powiedział Robb McDaniels, dyrektor generalny Beatport.