YouTube bardziej przyjazny artystom

News

Najpopularniejszy serwis video rozpoczął inicjatywę YouTube For Artist, która ma pomóc w dotarciu młodym i zdolnym do jeszcze większej rzeszy fanów.

Możliwości i potencjał YouTube w zakresie promocji muzyki są nie do zakwestionowania. Serwis zdając sobie z tego sprawę, wystartował z projektem YouTube for Artist, który pozwoli na znalezienie nowych fanów oraz jeszcze większe zaangażowanie obecnych.
16 marca została uruchomiona specjalna strona YouTube for Artist, na której znajdziemy porady w jaki sposób efektywnie korzystać z serwisu. Od teraz możemy także do naszych filmów dodawać różne rodzaje kart, które mają zachęcać widzów do odwiedzin strony internetowej artysty, zakupu gadżetów czy przekazania funduszy na rzecz idola. Wkrótce YouTube udostępni także narzędzia Music Insights, które pozwolą nam śledzić takie informacje jak m.in. lokalizacja oglądających nas fanów.

Przyszłość muzyki na YouTube zapowiada się interesująco, zwłaszcza, że unikalnych słuchaczy liczy się tam miesięcznie w miliardach, a na najpopularniejszej streamingowej muzycznej alternatywie SoundCloud tylko w milionach.
Polub muno.pl na Facebooku:

Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →