Wuki opisuje każdy track ze swojego debiutanckiego albumu – WukiWorld

Courtney Roxanne (@courtneyroxanne)
News
Wuki i Softest Hard

W miniony piątek, 12 marca, Wuki wydał swój pierwszy pełnoprawny longplay, WukiWorld, i opowiedział parę słów o każdym z dziesięciu utworów.

Wuki – specjalista od festiwalowych editów

Amerykański producent jest aktywny na elektronicznej scenie od 2012 roku i do tej pory dał się poznać szerszej publiczności głównie dzięki swoim remiksom i editom, których nie sposób usłyszeć na każdym większym festiwalu.

Do najpopularniejszych release’ów Wukiego należą Pon De Time i DADADADA, a z jego kunsztu remiksowego skorzystali już chociażby RL Grime, Keys N Krates, Valentino Khan czy Miley Cyrus, dla której skomponował swoją wersję Mother’s Doughter nominowaną do 62. Nagrody Grammy w kategorii Najlepszy Remix.

WukiWorld – pierwszy album w dyskografii

Pierwsza produkcja z WukiWorld ujrzała światło dzienne ponad 10 miesięcy temu i było nią Chicken Wang z Diplo i Snappy Jit. W skład całego krążka wchodzi łącznie dziesięć singli dających nam 30 minut podróży po energetyczno-festiwalowym świecie Wuki’ego.

Jakiś czas przed premierą producent spotkał się z redakcją YourEDM, której opisał każdy track ze swojego debiutanckiego albumu. Poniżej znajdziecie pełną wersją WukiWorld oraz wypowiedzi producenta na temat każdego utworu przetłumaczone na nasz ojczysty język.

01. Love 2.0

Chciałem rozpocząć mój album od czegoś niepodobnego do mnie. Z reguły nie używam za dużo melodii w swojej muzyce, ale zrobiłem ten mały wokalny loop i po prostu brzmiał on perfekcyjnie. Ta piosenka jest o pokonywaniu strachu przed miłością. Wszyscy potrzebujemy trochę więcej miłości na świecie, i chociaż może to być dla mnie trochę ckliwe, czułem, że to świetny sposób na rozpoczęcie albumu.

02. Chicken Wang (ft. Diplo, Snappy Jit)

Gdy tworzę muzykę zawsze staram się stworzyć coś co zaskoczy ludzi, ale jednocześnie sprawi, że będą tańczyć. Bardzo inspiruję się Miami bassem i właśnie to chciałem tutaj przedstawić. Bardzo podoba mi się efekt końcowy – produkcja jest naprawdę wyjątkowa, ale jednocześnie bardzo strawna i taneczna.

03. Bad Girl Drumma (with Juvenile)

Ten track znaczy dla mnie BAAAARDZO wiele, ponieważ jestem fanem Juvenile. Chciałem stworzyć coś co będzie miało trochę New Orlean’s bounce’u i jednocześnie brzmienia Wuki. Myślę, że mi się udało.

04. Hey Ladies (ft. Yung Baby Tate & Stoppa)

To jest moje podejście do stworzenia popowego singla. Zawsze miałem problem ze zrobieniem typowego popowego/wokalnego utworu, więc wiedziałem, że muszę do tego podejść od innej strony. Chciałem żeby to było zabawne, chwytliwe i znajome.

05. Birdz (with Smokepurpp)

Wiedziałem, że allbum będzie potrzebowałem mieć przynajmniej jeden mocny banger. Moją inspiracją są wszystkie podgatunki rapu więc byłem mega podjarany gdy usłyszałem, że Purpp jest chętny. Rozniósł swoimi wersami i myślę, że jest to świetna mieszanka EDM’u z rapem.

06. I See You (ft. Stoppa)

Ten utwór jest trochę bardziej konceptualny. Zawsze chciałem zrobić utwór, który jest w zasadzie długim buildem do dropu. To taki trochę parkietowy eksperyment.

07. SHUTUP (with Shaq & Scrilla King)

Nie mam tutaj za dużo do powiedzenia, oprócz tego, że głównym focusem było stworzenie bangera. Shaq grał to przed kwarantanną co było dla mnie nierealnym doświadczeniem.

08. I’m High

Pewnej nocy mega się zjarałem i zrobiłem ten mały loop, który słychać na początku. Chciałem zrobić coś mega trippy i relaksującego, ale jednocześnie zabawnego.

09. Family (with Softest Hard)

Z jakiegoś powodu ta piosenka przypomina mi o grupce moshujących ludzi w UK. Miałem problem ze skończeniem tego więc zapytałem Softest Hard o dołożenie kilku elementów. Naprawdę wniosła tą produkcję na wyższy poziom i bardzo mi się podoba efekt końcowy.

10. Tell The World About Me (ft. Sebastian)

To piosenka o stracie i wytrwałości. Rak trzustki odebrał mi mamę siedem lat temu i to bardzo ukształtowało kim jestem teraz. Nigdy nie byłem dobry w pisaniu tekstów więc zapytałem mojego przyjaciela Sebastiana o pomoc. Powiedziałem mu w jakim kierunku chcę iść, a on bardzo szybko przyszedł z rozwiązaniem. Myślę, że naprawdę zrobił kawał dobrej roboty i niemógł być bardziej zadowolony z tego, co wyszło. Byłem dosłownie zalany łzami podczas tworzenia ostatecznej wersji tej piosenki.

Oryginalny artykuł ukazał się na www.youredm.com.

Polub muno.pl na Facebooku: