Up To Date kolejny raz nagrodzony przez Klub Twórców Reklamy KTR

Festiwale News
Up To Date 2020

Białostocki Up To Date Festival został wyróżniony przez Klub Twórców Reklamy KTR za kampanię Wyślij Pocztówkę do Babci.

Up to Date Festival z nagrodą branżową

Klub Twórców Reklamy organizuje swój konkurs od dobrych kilku lat. W środowisku reklamy i branży wideo marketingu ma on status bardzo ważnego wydarzenia. O tym, kto otrzyma nominację decyduje jury po ponad tygodniowych, zamkniętych obradach. Do konkursu zgłaszają się najbardziej prestiżowe i największe agencje reklamowe. W tym roku, po raz kolejny już, nagrodę zgarnął Białostocki Up To Date Festival. Impreza została wyróżniona za słynną kampanię Wyślij Pocztówkę do Babci.

Wyślij Pocztówkę do Babci – akcja społeczna

Biletomat.pl

Kup bilet na dowolny koncert lub imprezę!

Znajdź Bilety

Bezpieczne i proste zakupy

Otrzymaliśmy brązowy miecz. Niby skromnie, ale jak weźmiemy pod uwagę to, że stanęliśmy w szranki z takimi gigantami, jak Zalando, Ikea, czy Lego oraz to, że patrząc realnie, na co dzień ogarniamy festyn, a nie agencję czy dom produkcyjny i faktycznie „konkurowaliśmy” z twórcami dysponującymi wielozerowymi budżetami, zapleczami specjalistów i olbrzymim doświadczeniem, to jest to naprawdę dużo i jest to bardzo miłe napisali pomysłodawcy kampanii.

Up to Date Festival – kampania społeczna i mural

W ramach kampanii organizatorzy Up to Date przygotowali pocztówki i znaczki, które podczas festiwalu było można uzupełnić i wysłać. Przygotowano w sumie ponad 3 tys. pocztówek. W centrum Białegostoku powstał też mural przedstawiający babcię z napisem Wyślij pocztówkę do babci, który miał zachęcać do pamiętania o najbliższych.

Up To Date Festival

Mural Up To Date Wyślij pocztówkę do Babci, fot. Monika Kalicka

Case study kampanii, który zapewnił Up To Date Festival nagrodę możecie zobaczyć tutaj.



Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →