Shrek Rave rusza w trasę – poważnie
Nietypowa seria imprez poświęconych animacji DreamWorks – Shrek – została zapoczątkowana w marcu tego roku jako wydarzenie charytatywne. Pomysł okazał się tak dużym sukcesem, że teraz Shrek Rave podbija Amerykę.
Przez zabawę w szczytnym celu
Nie jest tajemnicą, że od czasu debiutu filmu w 2001 roku postać „sympatycznego” ogra Shreka jest nieustającą obsesją internetu, zwłaszcza wśród milenialsów. Nic więc dziwnego, że mając tak duży fandom w sieci, powstała taka impreza. Organizatorem wydarzenia jest kalifornijski artysta Jordan Craig, znany pod aliasem Ka5sh – chciał on w ten sposób zebrać fundusze dla swojej siostry, Hayle Smith, która została okradziona i postrzelona dziewięć razy w Fayetteville w Północnej Karolinie.
To wystarczająco głupie, ale wciąż zabawne. Nie ma zbyt wielu odniesień do popkultury, w których można umieścić słowo „rave”, w którym chciałbyś wziąć udział. Nawet „Spongebob Rave” brzmi trochę dziecinnie, ale coś w stylu „Shrek Rave”… po prostu działa
– oznajmił Ka5sh.
Ka5sh wpadł na pomysł, aby zorganizować imprezę w 2020 roku. Zauważył, że pamięć o Shreku jest wciąż żywa i to wystarczający powód, by ją urządzić. Pierwszy taki „rave” (no dobra, to nie jest rave) w uniwersum Shreka miał miejsce w Los Angeles w marcu 2022 roku, w którym supergwiazdy i fani zebrali 10 tysięcy dolarów dla ofiary strzelaniny.
Wśród 900 gości pierwszego eventu były takie gwiazdy jak Rico Nasty, Yung Gravy i Lil Aaron. Druga impreza, która została zorganizowana w lipcu, okazała się jeszcze większym sukcesem. Oglądając materiały ze Shrek Rave 2 w Los Angeles, mam wrażenie, jakbym odpalił jakiś program o życiu celebrytów na E!. Teraz event pozna nie tylko Kalifornia, ale również pozostałe stany.
Jest trochę żenady, ale z odpowiednią ilością nostalgii
– tak podsumowuje Shrek Rave organizator.
Ka5sh nie ukrywa, że jego marzeniem jest, aby na Shrek Rave zjawił się również sam… Ye, czyli Kanye West.
Zobacz także: Die Antwoord na cenzurowanym
Organizujesz wydarzenie i potrzebujesz bileterii lub wypromowania swojego wydarzenia?
W Biletomat.pl znamy się na tym, co robimy – dostarczamy emocje uczestnikom wydarzeń, a ich organizatorom zapewniamy 20-letnie doświadczenie w branży rozrywkowej, niezawodność i skuteczność. Chcesz się o tym przekonać? Sprawdź warunki współpracy z bileterią Biletomat.pl, która wraz z Muno.pl, Rytmy.pl i FTB.pl tworzy rodzinę marek grupy mediowej Time For Friends. Naszym celem jest Twój sukces, a dzięki kompleksowej obsłudze przy sprzedaży biletów i promocji wydarzeń jest on w zasięgu Twojej ręki. Dołącz do stale wydłużającej się listy naszych partnerów, z najbardziej znanymi klubami w Polsce i organizatorami największych imprez, koncertów i festiwali.