Muno.pl z rekordowymi wynikami w październiku

News
Muno wyniki październik

Muno.pl z impetem weszło w ostatni kwartał roku. W październiku na portalu zanotowano rekordową liczbę odsłon oraz aktywności.

Muno.pl – rekordowo udany październik

Początek sezonu jesienno-zimowego dla Time For Friends rozpoczął się niezwykle udanie. W październiku wszystkie serwisy agencji zanotowały gigantyczny wzrost zainteresowania, co oczywiście przełożyło się na wyniki w liczbach. Ruch na portalach Muno.pl oraz Rytmy.pl przez cały miesiąc systematycznie się zwiększał. Rosła ilość unikalnych użytkowników, odsłon, a także aktywności podejmowanych na social mediach za pośrednictwem naszych stron.

Nie czekaliśmy z założonymi rękami. W czasach zamrożonych wydarzeń kulturalnych zaoferowaliśmy branży szereg rozwiązań komunikacyjnych, wzmocniliśmy redakcje portali i dział kreatywno marketingowy. Zabieraliśmy stanowisko w najważniejszych i najciekawszych tematach branży rozrywkowo-kulturalnej. Imponujące wyniki wypadkową pracy całego zespołu i potwierdzają, że obraliśmy słuszny kierunek.

mówi współwłaściciel agencji Time For Friends, ale też redaktor naczelny portali Muno.pl i Rytmy.pl – Alex Kubaczewski

Biletomat.pl

Kup bilet na dowolny koncert lub imprezę!

Znajdź Bilety

Bezpieczne i proste zakupy

Muno wyniki październik

Wyniki ekosystemu medialnego Time For Friends (Muno.pl, Rytmy.pl, Biletomat.pl, Tango App)

Muno.pl podwaja swoje zasięgi

Time For Friends to ekosystem złożony z mediów skupionych wokół rozrywki i muzyki takich jak Muno.pl i Rytmy.pl, bileterii Biletomat.pl, aplikacji eventowej Tango i  agencji marketingowej, która wykorzystując zgromadzone narzędzia, oferuje rozwiązania promocyjne dla organizatorów wydarzeń oraz marek.

Ważnym kierunkiem rozwoju stał się aspekt technologiczny i wizerunkowy naszej marki. Dużą rolę odgrywają wprowadzane nowe rozwiązania technologiczne w naszych produktach, takich jak aplikacja i bileteria. Wzmocniliśmy działania na polu contentowym to przyniosło efekt osiągamy znakomite wyniki jeśli chodzi o zasięg, odsłony i dotarcie do odbiorców. Już teraz wiemy, że nie tylko chcemy iść po więcej, ale skutecznie rozpoznaliśmy potrzeby rynku i realnie je zaspokojamy

wyjaśnia Konrad Kubaczewski, Prezes Zarządu i CEO Time For Friends

Tango – koncertowe sztosy, festiwale, wydarzenia, wszystko w jednym miejscu

Serwisy Rytmy.pl, Muno.pl i Biletomat.pl w październiku zanotowały ponad 2 000 000 odsłon oraz zarejestrowały 1 000 000 unikalnych użytkowników. To dwukrotny wzrost w stosunku do poprzednich miesięcy i na tym na pewno nie poprzestaniemy. Chodźcie z nami po więcej!



Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →