MISBHV Polska marka uruchamia wytwórnię muzyczną
Moda i muzyka od lat idą w parze. Tezę tę potwierdzają ostatnie działania marki odzieżowej MISBHV, która zdążyła już podbić rynki całego świata, a teraz otwiera własną wytwórnie muzyczną.
Winyle z logo MISBHV
Kwiecień oznacza dla MISBHV całkowicie nowe rozdanie. Marka produkująca ubrania noszone m.in. przez Rihannę, Kylie Jenner czy Bellę Hadid otwiera się na świat muzyki elektronicznej i uruchamia własny label – MISBHV Recordings. Wedle założeń stanowić on miejsce spotkań i kolaboracji artystów inspirujących oraz tworzących otoczenie twórców marki.
Debiutanckim wydawnictwem MISBHV Recordings będzie łączona EP-ka. Znajdziemy na niej wykonawców takich jak: legenda sceny electro – DJ Hell, MCNZI, Wolfram (wiedeński producent blisko współpracujący z Mobym, Peaches czy Grace Jones) oraz Thomas Wirski, dyrektor kreatywny MISBHV, który również jest wziętym DJ-em i działa zawodowo jako producent muzyczny.
MISBHV zapowiada premierową EP-kę w skórzanym etui
Minialbum, którego premiera przewidywana jest na kwiecień, nagrywany jest w ścisłej współpracy z kuratorem sceny i wydawcą – Arturem Korycińskim, szerzej znanym jako King of Kong. EP’ka wydana przez MISBHV przybierze formę 12-calowego winyla sprzedawanego w kolekcjonerskim, skórzanym etui. Płyta ma być dystrybuowana na całym świecie. Słuchacze mogą również spodziewać się wersji cyfrowej wydawnictwa.
MISBHV nowi/nie nowi gracze w muzycznej branży
Twórcy marki MISBHV, Natalia Maczek i Tomasz Wirski współpracowali do tej pory z krakowskim festiwalem Unsound i ukraińską CXEMĄ. MISBHV regularnie organizują też pod własnym szyldem imprezy w takich miastach jak: Warszawa, Berlin, Paryż, czy Los Angeles.