Progres nie tylko muzyczny. Kolektyw Całość przedstawia VA „Nymph” będący kolejnym etapem procesu
Krok po kroku realizują postawiony przed sobą cel. Marka Całości pnie się w górę, zdobywając kolejnych odbiorców. Drugie wydawnictwo wrocławskiego kolektywu ma im w tym pomóc.
Całość. Iść po swoje
Mówią wprost, że nie są social media ninjas. I nic w tym złego. Zamiast skupiać się na postach i zasięgach, wolą tworzyć muzykę. A tworzą jej sporo. Nic dziwnego, w końcu w składzie Całości wszyscy mogą o sobie powiedzieć, że są producentami. Z wyjątkiem Hekato. Chleb powszedni dla reszty Julia postrzega jako wyzwanie, kolejne okno wystawowe dla rozwoju jej muzycznego, nowego „ja”: „Nie powiem, że zaczęłam produkcję na poważnie, ale chcę w nią iść. Na sto procent” – opowiadała nam niedawno w wywiadzie. VA Nymph i znajdujące się na nim utwory autorstwa Jin-Su, RETHE, Mislawa i Lucyd kontynuują rozpoczętą w kwietniu opowieść za sprawą EP-ki Departure.
Pierwsze wydanie Całości, Departure, było jazdą testową. Sprawdzaliśmy, czy własnymi siłami jesteśmy w stanie zadbać o wszystkie aspekty wydawania muzy. Osobiście traktowałem to jako pole do wzrostu i eksperymentów, a także przestrzeń na zacieśnienie i usprawnienie naszej współpracy (głównie mojej i Mislawa, gdyż to my byliśmy odpowiedzialni za labelową stronę Całości). Przy Nymph VA zaangażowaliśmy już więcej osób – na czele z Lucyd, która wniosła do kolektywu wiele świeżości i doświadczenia płynącego z wielu lat pracy nad muzyką. Idealnym dopełnieniem całego przedsięwzięcia był Jin-Su, którego szalony, tribalowy utwór graliśmy już niezliczoną ilość razy. No i oczywiście nasza wielka inspiracja producencka, Rene Wise, który zajął się masteringiem, wyciągając brzmienie na światowy poziom
– RETHE.
Czytaj również: Samowystarczalni, pragnący wynieść wszystko na światowy poziom. Poznajcie Całość, nowy twór polskiej sceny
Całość – Nymph VA
Całość. Realizować założenia
Progres widać nie tylko jeśli chodzi o samą muzykę. Piotrek (RETHE), od początku pracujący nad szatą graficzną Całości, coraz lepiej szlifuje umiejętności i flow przy tworzeniu grafik. Odkrywa pomocne przy ich tworzeniu nowe techniki. Okładkę Nymph stworzył we współpracy z Midjourney, algorytmem sztucznej inteligencji, będącym niezwykłym źródłem pomysłów, elementów i tekstur, które idealnie pasują do stylistyki kolektywu.
Cieszę się z tego releasu jeszcze bardziej niż z innych, głównie dlatego, że małymi krokami udaje nam się realizować nasze założenia. Zaczynamy cykl dość krótkich składanek (teraz 4 utwory), na których wydawać będziemy pozycje, które nas naprawdę podpalają, zarazem tworząc interesującą całość. Na pierwszy ogień utwór naszego przyjaciela i doskonałego producenta Jimmiego (Aurka – wydawał np. w Stil vor Talent), który w naszej wytwórni debiutuje w gatunku techno pod aliasem Jin-Su. Do tego utwór naszej nowej członkini kolektywu, Lucyd, której mroczny klimat jest wprost odwrotny do frajdy, jaką mamy ze wspólnej pracy. Jednak o tym usłyszycie na pewno więcej niebawem. Mój track, Nymph, to jest ogólnie szaleństwo – nie potrafię mówić o swoich utworach, ale parkiety są na tak. A to zawsze mnie najbardziej jara. Utwór The Ultimate Path od Rethe – nostalgiczny, ale i radośnie taneczny. Idealne zakończenie tego VA
– Mislaw.
Czytaj również: Hekato: „Przestałam marzyć. Robię tak, jak czuję” [wywiad]
Po wydaniu Nymph nie zamierzają odpoczywać. Następny materiał spod znaku Całości będzie solową EP jednego z jej członków. W międzyczasie przygotowują się do kolejnej imprezy. Tym razem w formie showcase’u na Wyspie Tamce. Gościem specjalnym ekipy będzie twórca projektu Biotechnologia, Axis operandi. Przy poprzednich wydarzeniach poprzeczkę zawiesili sobie dość wysoko – „Jeszcze bardziej skupimy się na doznaniach świetlnych i dźwiękowych. Będzie to idealna okazja, żeby usłyszeć na żywo utwory ze składanki Nymph„.
Organizujesz wydarzenie i potrzebujesz bileterii lub wypromowania swojego wydarzenia?
W Biletomat.pl znamy się na tym, co robimy – dostarczamy emocje uczestnikom wydarzeń, a ich organizatorom zapewniamy 20-letnie doświadczenie w branży rozrywkowej, niezawodność i skuteczność. Chcesz się o tym przekonać? Sprawdź warunki współpracy z bileterią Biletomat.pl, która wraz z Muno.pl, Rytmy.pl i FTB.pl tworzy rodzinę marek grupy mediowej Time For Friends. Naszym celem jest Twój sukces, a dzięki kompleksowej obsłudze przy sprzedaży biletów i promocji wydarzeń jest on w zasięgu Twojej ręki. Dołącz do stale wydłużającej się listy naszych partnerów, z najbardziej znanymi klubami w Polsce i organizatorami największych imprez, koncertów i festiwali.