Footwork ma się dobrze. Heavee z nową EP-ką dla Hyperdub

Chicagowski producent Heavee, podopieczny legendy gatunku footwork DJ-a Rashada, 25 marca ma wypuścić nową EP-kę Audio Assault pod szyldem słynnej wytwórni Hyperdub. Sprawdźcie szczegóły!
Hyperdub się nie zatrzymuje
Niezaprzeczalnym punktem przełomowym dla artysty była koprodukcja It’s Wack z 2013 roku z DJ Rashadem, która pojawiła się w grze Grand Theft Auto V w wirtualnej stacji radiowej Flying Lotusa – FlyLo FM.
DJ Rashad x Heavee – It’s Wack
Nowe mini wydawnictwo będzie się składało z sześciu utworów – Heavee podobnie jak na swoich wcześniejszych nagraniach czerpał inspirację do produkcji ze ścieżek dźwiękowych starych gier, więc spodziewajcie się serii walk; ciszy przed burzą, rozgrywki, bitwy oraz jej następstw. Audio Assault jest następcą oszałamiającego albumu Heavee – WFM z 2018 roku dla oficyny Teklife, który był kolaboracją najważniejszych artystów młodego pokolenia z wytwórni. Gant-Man, DJ Paypal, DJ Phil oraz Sirr Tmo wrzucili swoje inspiracje do wypełnionej brzmieniem syntezatorów muzyki Heavee.
Wszechstronnie uzdolniony artysta z Chicago tworzy muzykę od 2009 roku. Jego kawałki 8 Bit Shit oraz Icemaster wpadły również na kompilację z okazji 10-lecia Nextlife w 2015 roku. Najnowszy Audio Assault pojawi się na wszystkich platformach streamingowych w przyszłym miesiącu. Pierwszy utwór Watch Yo Step (Feeling Myself) już jest dostępny na Bandcampie.
Heavee – Watch Yo Step (Feeling Myself)
Hyperdub był kluczową siłą w kształtowaniu bardziej zróżnicowanej sceny elektronicznej, zarówno dźwiękowej, jak i społecznej na przestrzeni lat 00. i 10. Po stracie chicagowskiego footworkera DJ-a Rashada oraz brytyjskiego dub-poety Spaceape’a wytwórnia znalazła nowe ujście dla swojego świata. Owocem tego jest nowa generacja producentów i producentek, a także londyńska impreza Ø.
Sprawdź także
KORG Collection – absolutny „must have”

Moog z nową serią filmów dokumentalnych

Dennis Rodman wspomina, jak zabalował na techno przed finałem NBA

Siasia: Jak dziś zostać didżejem, a nie kolejnym „puszczaczem” – wywiad

Sprawdź także

KORG Collection – absolutny „must have”

Moog z nową serią filmów dokumentalnych

Dennis Rodman wspomina, jak zabalował na techno przed finałem NBA
