Chcesz wesprzeć niezależne sklepy muzyczne? Discogs Ci w tym pomoże

Fot. Review Geek
News
Discogs wesprze sklepy muzyczne

Discogs ogłosił czerwiec miesiącem niezależnych sklepów płytowych. W programie między innymi seria wirtualnych wydarzeń, konferencja i udostępnienie specjalnego przewodnika.

Discogs wesprze sklepy muzyczne

Trwająca miesiąc kampania cyfrowa ma na celu podkreślenie znaczenia fizycznych sklepów płytowych oraz nawiązanie kontaktu między miłośnikami muzyki a właścicielami tych sklepów, którzy podtrzymują tradycję sprzedaży fizycznych nośników muzycznych.

Discogs opisuje to wydarzenie tak:

Biletomat.pl

Kup bilet na dowolny koncert lub imprezę!

Znajdź Bilety

Bezpieczne i proste zakupy

Czeka na was seria wirtualnych wydarzeń łączących fanów muzyki z niezależnymi sklepami płytowymi na całym świecie i podkreślających znaczenie niezależnych sklepów stacjonarnych oraz ich wkładu w kulturę winylową.

Do użytku zostanie nam przekazane również bogate archiwum lokalizacji sklepów płytowych, które użytkownicy Discogs będą mogli odwiedzić fizycznie nie tylko po to, aby kupić zamówione płyty, ale także, aby poznać historię tych sklepów i uświadomić sobie ich znaczenie i wkład w kulturę muzyczną.

discogs uruchamia nową akcję
Fot. Discogs

Utrzymanie tradycji

Częścią tego indeksu będzie podstrona, która ma na celu zebranie „zbioru historii i przewodników dla miłośników muzyki, aby mogli zagłębić się w historię ludzi i miejsca, którzy definiują te sklepy z płytami”. Wszystko to jest uważane przez Jeffrey’a Smitha, dyrektora ds. marketingu i partnerstwa Discogs, za „ewolucję strony VinylHub”.

Oprócz treści i informacji dotyczących sklepów płytowych Discogs ogłosił również wprowadzenie cyfrowej odznaki dla sklepów znajdujących się w serwisie, które są jednocześnie sklepami fizycznymi, zwanymi „brick-and-mortar shops”. Właściciele sklepów otrzymają także zaproszenia na wirtualną konferencję, której szczegóły nie zostały jeszcze ogłoszone. Celem tych inicjatyw jest podtrzymanie kultury tradycyjnych sklepów płytowych w obliczu szybkiej cyfryzacji przemysłu muzycznego. Według komunikatu prasowego Discogs ma to pomóc właścicielom sklepów płytowych w kontynuowaniu działalności „w obliczu inflacji, globalnej pandemii i zakłóceń w łańcuchu dostaw”.



Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →