Boiler Room sprzedany! Nowym właścicielem jest platforma Dice

Fot. Revolume
News
Boiler Room

Londyńska platforma streamingowa Dice zakupiła markę Boiler Room. Według Resident Advisor, źródła w obu firmach potwierdziły transakcję, jednak nie ogłoszono jeszcze publicznie tej decyzji.

Dice nowym właścicielem kultowej marki

 

Dice & Boiler Room

Biletomat.pl

Kup bilet na dowolny koncert lub imprezę!

Znajdź Bilety

Bezpieczne i proste zakupy

Źródła Resident Advisor twierdzą, że uruchomiony w 2010 roku Boiler Room zachowa pełny skład teamu pracowników oraz biuro we wschodnim Londynie. Kapitał na tę transakcję w Dice pochodził z funduszu Vision Fund 2 firmy SoftBank, uruchomionego w 2019 r. w celu inwestowania w start-upy technologiczne.

Boiler Room

Od lat jestem fanem Boiler Room, a oni są światowymi liderami w dostarczaniu fanom niesamowitych wrażeń. Blaise [Boiler Room CEO] i ja dyskutowaliśmy od ponad roku o tym, jak lepiej wspierać artystów i im więcej rozmawialiśmy, tym bardziej byliśmy podekscytowani współpracą. Połączenie Boiler Roomu z dystrybucją i technologią Dice stwarza duże możliwości w zrównoważonym, przejrzystym i uczciwym modelu

– Phil Hutcheon, założyciel Dice.

Skandkandbass x Boiler Room Festival

Jak Boiler Room wypromowało talenty

W roku 2019, sześć miesięcy przed występem w Boiler Room, Sherelle była gotowa na dobre rzucić muzykę, skupić się na codziennej pracy i porzucić pomysł bycia profesjonalną DJ-ką. Potem wystąpiła na BR. Mniej niż 100 osób zostało zaproszonych do obejrzenia 26-latki grającej w studiu w Hackney, ale miliony obejrzały ją online. Obecnie specjalistka od jungle i footworków jest jednym z najczęściej komentowanych talentów w kulturze klubowej: dwóch agentów, własna wytwórnia płytowa i rezydentura w BBC Radio 1.

W ciągu nocy zgromadziłam tysiące obserwujących. Niektórzy z nich byli DJ-ami i producentami, których kocham i szanuję od lat

– Sherelle.

Sherelle x Boiler Room x DJ Set

Założyciel BR, Blaise Bellville, opisuje swoją firmę jako niezależną platformę muzyczną, która jest kuratorem kultury i która łączy underground z fanami na całym świecie za pośrednictwem Internetu. Założenie jest proste: BR zorganizuje imprezę pełną ludzi, sfilmuje DJ-a grającego seta na żywo, a następnie wyemituje go online. Ponad dwa miliony osób zasubskrybowało kanał YouTube, a trzy miliony śledzi programy na Facebooku.

Jaki kształt przybierze BR, po transferze do Dice? Wkrótce się przekonamy.



Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →