Black Artist Database będzie uczyć obsługi Abletona

Black Artist Database (znane wcześniej jako Black Bandcamp) ogłosiło nabór na zaawansowane kursy obsługi Abletona. Aplikować mogą na nie czarnoskórzy początkujący producenci. Nie jest jednak wymagane duże doświadczenie. Projekt ma celu wsparcie artystów, którzy ze względu na brak przywilejów rasowych i finansowych, mają trudności z rozwojem kariery muzycznej.
Emancypacja poprzez muzykę
Rejestracja jest otwarta do 16 września, a lista kursantów zostanie ogłoszona 22 września. Same kursy prowadzone będą przez Zooma i przewidują 300 miejsc w każdej z czterech klas. Pierwsze zajęcia odbędą się 24 września. Projekt z kolei trwać będzie przez cały rok. Godzinne lekcje prowadzone będą przez: Russela E.L. Butlera (obróbka dźwięku), rRoxymore i Loraine James (live act) oraz artystę eksperymentalnego Kmru (nagrania terenowe).
Russel E.L. Butler x Boiler Room
Organizacja B.A.D., powstała na fali Black Lives Matter i zrzesza obecnie ponad 3,500 twórców. Ich liczba jednak stale rośnie.
Ableton ma zaszczyt wspierać Black Artist Database Masterclass. Zespół pracował niestrudzenie, aby wynieść producentów i należące do czarnoskórych artystów wytwórnie płytowe na czoło społeczności muzyki elektronicznej i nie tylko. Skorzystaliśmy z okazji, aby pomóc B.A.D w dalszym wywieraniu silnego wpływu i skupianiu się na różnorodność w przemyśle muzycznym — Shona MacMillan, Brand Manager Abletona w Wielkiej Brytanii.
Black Lives Matter — walka trwa
RaEazy jest przedstawicielem mało znanego w Polsce gatunku Philly Club (odmiany ghettotechu), którego utwór znalazł się właśnie w top 100 na portalu Beatport. Jego zdaniem walka BLM cały czas trwa.
Walka musi trwać, ponieważ społeczeństwo ciągle zakłada, że jesteśmy tylko raperami albo piosenkarzami, nie mamy za dużego wsparcia finansowego i większość naszej kultury jest zawłaszczana bez żadnego dla niej szacunku. Kiedyś scena techno była czarna, z biegiem czasu zmieniała strony, teraz jest głównie biała. Obecnie jest dosłownie kilku czarnoskórych artystów o których czasem się usłyszy na scenie. Ponieważ jest ona zdominowana przez białych, czujemy, że naprawdę jesteśmy pozbawieni naszego własnego głosu.
RaEazy — Baltimore Is Hot (140 BPM)
Bilety na letnie wydarzenia elektroniczne
Po kliknięciu "Kup bilet" przeniesiesz się do strony internetowej oficjalnego dystrybutora biletów i na jego stronie dokonasz zakupu.
Bezpieczne zakupy u oficjalnych dystrybutorówZakup biletu odbywa się na stronie oficjalnego dystrybutora biletów. Pamiętaj o tym, że jeżeli miejsca są numerowane, a bilety sprzedaje kilka firm, to każda z nich udostępnia inną pulę miejsc do wyboru.
Sprawdź także
Wsparcie czarnoskórej społeczności muzycznej jeszcze nigdy nie było tak silne

10 lat Abletona

Ableton wydaje książkę dla producentów

Gaika wesprze protesty Black Lives Matter serią występów na żywo

Sprawdź także

Wsparcie czarnoskórej społeczności muzycznej jeszcze nigdy nie było tak silne

10 lat Abletona

Ableton wydaje książkę dla producentów
