Toronto Is Broken

359
Toronto Is Broken
Electronic
Kraj:
Wielka Brytania
Początki muzyczne Christiana Hoffmanna to przygoda z gitarą podczas nauki w szkole, jednak po wielu próbach grania w zespołach, a także przesłuchaniu albumu Enter Shikari pt. „Take to the Skies”, artysta rozpoczął własną misję produkcji muzyki elektronicznej.
Jak twierdzi: „Moje korzenie muzyczne to brzmienia metalowe i post-hardcore – słuchałem wtedy takich zespołów, jak Alexisonfire, Killswitch Engage, From Autumn to Ashes, Bring Me The Horizon i Enter Shikari. Próbowałam grać w bandach i zawsze pisałem własną muzykę na gitarze, ale nienawidziłem kompromisu, który towarzyszył pracy w zespole. Kiedyś myślałem, że muzyka elektroniczna to w zasadzie „THUD THUD THUD” i dziwne dźwięki, takie jak Cascada i Scooter, które nie przemawiały do mnie zbytnio. Dopiero w 2007 roku kupiłem debiutancki album Enter Shikari „Take To The Skies” i zacząłem zakochiwać się w muzyce elektronicznej oraz interesować się jej brzmieniami. Odkryłem wtedy, że wokalista Enter Shikari miał solowy projekt muzyczny, znany jako Rout i uświadomiłem sobie, że nie muszę być w zespole, aby tworzyć muzykę. Szybko pobrałem wersję demonstracyjną FL Studio 8 i od tego czasu nie oglądam się za siebie.”
Po kilku latach pracy, Christian został zauważony przez brytyjską wytwórnię Sub Slayers, należącą do znanego kiedyś z Kiss FM rezydenta Ram Records, Jay’a Cunninga. Jego pierwsze wydawnictwo pt. „The Move It” z udziałem „Spirit Song 2012”, spotkało się z wielkim zainteresowaniem i było grane przez wielu artystów – od Paula Oakenfolda po Sub Focus. „Spirit Song 2012” był również wykorzystywany jako główny motyw muzyczny widowisk Arcadia Spectacular na festiwalach na całym świecie.
Po kilku EP-kach, remiksach i singlach w Sub Slayers, Christian wydał swój debiutancki album pt. „Section Nine”, zawierający m.in. takie utwory, jak „A Place in Time”, „LV-426”, „Die for You” i „Field Of Poppies”. Krążek otworzył przed nim wiele drzwi, które doprowadziły do wydawnictw na kolejnych ważnych wytwórniach – Viper Recordings i Technique Recordings, wspieranych przez wielu DJ-ów w klubach i radiostacjach na całym świecie.

Imprezy na których grałem

Audioriver 2018 Płock

Audioriver 2018

Pt, 27 lipca 2018
godz: 18:00