Desyn Masiello

4 923
Desyn Masiello
Progressive House
Kraj:
Wielka Brytania
Miasto:
Londyn
Wytwórnie:

Ostatnimi laty Desyn jako jeden z nielicznych didżejów zdołał zwrócić na siebie uwagę tuzów muzyki elektronicznej (Deep Dish, Sander K.i Danny Howells wskazali go w 2002 roku w ankiecie „DJ Magazine” jako najlepiej zapowiadającego się młodego didżeja). Zarówno znani artyści, jak i ich mniej sławni koledzy, często poruszają się w obrębie określonego stylu i zakresu muzyki, co powoduje, że łatwo ich zaszufladkować do konkretnej przegródki. Desyn zdołał wypracować swój własny styl, który wymykając się spod wyznaczonych ram staje się trudny do skategoryzowania.

W setach Desyna usłyszymy niemal wszystkie odmiany house u: od klasycznego po deep, tech, funky i progressive. Inspiruje go wszystko to, co sam „czuje”: acid house, funk, soul, disco, rock, muzyka etniczna, reggae, dub. „Czerpię inspiracje niemal ze wszystkich rodzajów muzyki. Wiele utworów, które znajduję nie kwalifikuje się do zagrania na scenie od razu, dlatego do pracy zaprzęgam technologię i tak je zmieniam, aby wpasowały się w moją wizję muzyki.

Desyn zakochał się w housie już w 1989. Urodził się i wychował w Londynie, gdzie w wieku 16 lat zetknął się z ruchem acid house i stał się stałym uczestnikiem legendarnych imprez rave. Swoje pierwsze gramofony kupił w 1990, ale przez 6 kolejnych lat pracował jeszcze jako „technik komputerowy”. Jednak jego życiową pasją i miłością była muzyka. Kariera didżeja rozpoczęła się od jednego miksu, którego stworzenie pochłonęło znaczącą ilość czasu i energii, a który rozesłał stu przypadkowym osobom, jakie zgłosiły chęć jego otrzymania w odpowiedzi na post Desyna na internetowym forum. Po kilku miesiącach kompakty obiegły świat wzdłuż i w szerz, trafiając w ręce różnych promotorów i didżejów. Płyta wywołała takie zamieszanie, że Desyn – mimo, iż kompletnie nieznany – zaczął dostawać propozycje gry zagranicą. Od pierwszych występów w Helsinkach i Tampere w Finlandii w 2000 roku do dzisiejszego tumultu w harmonogramie Desyna dzieli nas tylko 1 CD.

Pod koniec 2000 roku Desyn poznaje Abiego Farisiego – swojego przyszłego menedżera. Wielka przyjaźń i wspólne umiłowanie muzyki house zaowocowało założeniem w 2001 agencji artystycznej Symphonic. Od tej chwili Abi zajął się nadawaniem tempa karierze Desyna (oraz innych znanych Dj ów, którzy dołączyli do „składu”). W 2002 rozwój zawodowy Masiello nabrał poważnego rozpędu dzięki Deep Dishom i ich ekskluzywnej agencji, Bullitt, w której szeregi Desyn wstąpił. Rok 2002. minął pod znakiem tras i występów: zaczęło się od nagrania wkładki dla „DJ Magazine”; potem Glastonbury, niezapomniane sześciogodzinne sety, które grał na całym świecie i gościnne występy w miejscach takich jak Cream, Gatecrasher czy Renaissance.

Rok 2003. Desyn spędził na promocji albumu, „Yoshitoshi 3: In House We Trust” nagranego wspólnie z Lukem Fairem. Grali po 80 występów w 100 dni dla najbardziej znanych firm, sponsorów i festiwali w Europie, Azji i obu Amerykach. W tym samym roku miał przyjemność wystąpić u boku Sandera Kleinenberga podczas jego Everybody Night (Ibiza) oraz na wspólnej imprezie Sandera i Sashy w The Hague.

Mając już na koncie ciepło przyjęte przez krytykę „In House We Trust 3” oraz CD z „DJ Maga”, Desyn zajął się promowaniem swojego nowego projektu – wytwórni Alternative Route. Jej sukces to przede wszystkim pierwsze wydawnictwo, KC Flightt „Voices” oraz jedno ze świeższych i najpopularniejszych – Chable & Bonnici – „Ride”. Inne produkcje obejmowały utwory przyjaciół i różnych producentów: 16B, PMT, Creamer & K czy DJ Vibe. Sukces tych kawałków to niezbity dowód na to, że Alternative Route Desyna to „kopalnia odkrywkowa” oryginalnych produkcji – zarówno świeżych jak i tych lekko zakurzonych. W 2003. Desyn wraz z 16B zakłada kolejny label – Sexonwax, o której było już słychać za sprawą doskonałych wydawnictw sygnowanych przez legendy muzyki dance: Mr C i Danny ego Howellsa.

Dwa tysiące cztery. Produkcje Desyna wieszczą mu radosną przyszłość. Dwa single nagrane we współpracy z „kolegami-idiotami”, 16B i Leonem Robertsem („Feel The Rush” i „Keep it Real” (Sexonwax)), Danny Howells umieszcza na swoim GU „24/7”. Natomiast pierwszy remiks autorstwa Desyna znajduje uznanie i miejsce na kompilacji Deep Dishów wydanej przez Global Underground (#025). Masiello kończy projekty dla Yoshitoshi: Brother Brown „King s of Tomorrow”, Eddie Amador „Psycho Ex-girlfriend” i Loudeast and Luzon. The Idiots nagrywają „Dogman”, remiksują „Spikes” Danny ego Howells a (Sexonwax) i „Belgian Resistance” Sharpside (Renaissance).

Mając już za sobą połączone siły The Collective Agency, „Hot Mix” na Radio 1 i występ w KissFM, Desyn jest gotowy na swój (pierwszy) Essential Mix dla Radio One (3.10.04). John Digweed proponuje udział w cylku imprez pt.: „End Of Summer Tour” w USA (sierpień). To wszystko wraz z kompilacją Bedrock Original Series: OS_1 i rozległą trasą po niemal wszystkich kontynentach pozwoli Desynowi umocnić w 2004 roku swoją pozycję w gronie czołowych didżejów świata.

Źródło: Audioriver

Imprezy na których grałem

Brak zdjęcia Warszawa

The Passenger SOS

Pt, 24 kwietnia 2009
godz: 22:00

SQ delight pres. Desyn Masiello Poznań

SQ delight pres. Desyn Masiello

Sb, 06 grudnia 2008
godz: 22:00

IMPORT! DESYN MASIELLO Poznań

IMPORT! DESYN MASIELLO

Sb, 22 października 2005
godz: 0:00